Promowanie bezpiecznej marki

Wokół marki zajmującej się jakimkolwiek segmentem rynku buduje się bardzo specyficzna grupa odbiorców, którzy oczekują od niej realizacji bardzo określonych cech i postulatów. Dla samych firm produkujących komputery czy samochody bardzo ważne są badania rynkowe mające na celu pokazać, w jakim świetle konsumenci rzeczywiście widzą samochody czy komputery dostarczane przez daną markę na rynek. Jeśli więc firma produkująca luksusowe samochody i od lat słynąca z wyjątkowo drogich i prestiżowych rozwiązań motoryzacyjnych musi robić wszystko, aby mimo kryzysów i spadku zainteresowania towarami nadal wokół firmy krążyło przekonanie, że jest ona adresowana do miłośników luksusu i koneserów wyjątkowej jakości samochodów. Jednocześnie utrzymanie takiej renomy wokół własnej firmy sprawia, że konstruktorzy mogą całkiem skutecznie windować ceny swoich samochodów i zarabiać na nich zdecydowanie więcej. Zarządzanie marką motoryzacyjną jest oparte wszak na takich samych zasadach, jak promowanie wizerunku jakiejkolwiek innej firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>